Case study

Wojtek Gąciarz

19.5.2021

Twórz faktury VAT z oznaczeniem czasu transakcji. Zobacz, jak DreamTeam optymalizuje obsługę zamówień!

Sprzedajesz w sieci, ale nie wiesz jak skutecznie skalować swój biznes? Chciałbyś aby Twoja firma generowała minimalne koszty przy maksymalnych zyskach? Brakuje ci rozwiązań technologicznych, które usprawniłyby pracę sklepu? Zobacz, jak DreamTeam zamienia te cele w rzeczywistość na przykładzie firmy, która borykała się z podobnymi problemami.

Komu pomogliśmy?

Naszym klientem była firma z branży meblarskiej, która zajmuje się zarówno produkcją, jak i sprzedażą mebli. Przedsiębiorstwo składa się z następujących działów produkcyjnych: stolarnia, zbijanie stelaży, piankowanie, lakierowanie, krojownia i szwalnia, cięcie pianki, tapicerowanie i pakowanie. Firma prowadzi także swój sklep internetowy, który oferuje gotowe wyroby meblarskie na sprzedaż. 

Tworzenie faktur VAT z oznaczeniem transakcji w czasie

PROBLEM:

Firma nie miała w swoim systemie funkcji, która umożliwiałaby rejestrację czasu: 

  • dokonania płatności za zamówienie,
  • wysyłki produktu z magazynu. 

W związku z tym klient nie mógł efektywnie kontrolować procesu realizacji zamówienia oraz natychmiast reagować na pojawiające się problemy, np. utknięcie towaru w magazynie. 

ROZWIĄZANIE:

W momencie utworzenia dokumentu ZK tworzone są także faktury zaliczkowe, na których automatycznie umieszczana jest data płatności za zamówienie. Natomiast faktura zaliczkowa końcowa powstaje później - w momencie wysłania towaru z magazynu. Oba dokumenty powstają automatycznie, bez konieczności udziału pracownika. 

W praktyce działa to według schematu:

  1. Zamówienie wpływa do sklepu;
  2. Jeśli zamówienie zostało opłacone, integracja automatycznie tworzy fakturę zaliczkową, która jest opatrzona datą płatności;
  3. W momencie wysłania towaru z magazynu tworzona jest faktura zaliczkowa końcowa, opatrzona datą wysłania paczki. 

WYNIKI:

Dzięki integracji firma jest w stanie sprecyzować czas dokonania płatności oraz wysłania paczki z magazynu, ponieważ daty te pojawiają się automatycznie na dokumentach sprzedaży.

Co możemy zrobić dla Ciebie?

  1. Konsultacje e-commerce

Dzięki precyzyjnym narzędziom analitycznym oraz kilkunastoletniemu doświadczeniu w branży e-commerce, stworzymy dla Ciebie indywidualną strategię sprzedaży w internecie, dostosowaną do Twojej oferty, aktualnych zasobów oraz celów biznesowych.

  1. Platforma SellIntegro

Wyposażymy Twój sklep w autorską infrastrukturę techniczną, która automatyzuje wszystkie procesy sprzedażowe, a w konsekwencji oszczędza czas i pieniądze firmy.

  1. Ekspansja za granicę

Chcesz sprzedawać za granicą? Podpowiemy jakie zagraniczne rynki wybrać, dopasowując je pod Twoją ofertę oraz wprowadzimy na zagraniczne platformy sprzedażowe.

Zamów konsultację!

Dowiedz się, jak jeszcze możemy Ci pomóc!

Newsletter SellIntegro

Zapisz się na newsletter, aby nie przegapić najciekawszych artykułów z bloga i nowości ze świata e-commerce!

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana.
Niestety coś poszło nie tak.