FAQ

SellIntegro

23.2.2021

W jakiej kolejności zamówienia są przetwarzane?

Kolejność przesyłania zamówień zależy od konfiguracji scenariusza integracyjnego oraz wystąpienia problemów z niektórymi zamówieniami.

Konfiguracja z przesyłaniem zamówień o wszystkich statusach

Zamówienia są przetwarzana w kolejności, w jakiej wpływają do systemu eCommerce – np. dla systemu BaseLinker jest to ID zamówienia w BaseLinkerze

Konfiguracja z przesyłaniem zamówień o określonych statusach

Zamówienia są przetwarzana w kolejności wpisania statusów. W pierwszej kolejności przesyłane są zamówienia o pierwszym statusie, w drugiej o drugim statusie itd. Wewnątrz jednego statusu zamówienia są przetwarzane w takiej samej kolejności, jak w przypadku “konfiguracji z przesyłaniem o wszystkich statusach“.

Zaburzenie kolejności w przypadku błędnych  zamówień

Kolejność zamówień z systemu eCommerce może zostać zaburzona poprzez wystąpienie błędnych zamówień, których system nie jest wstanie przesłać przy pierwszej próbie. System przechodzi do przesyłania kolejnych zamówień w przypadku wystąpienia problemów z przesyłem błędnych zamówień i konfiguracji scenariusza, która pozwala na omijanie błędnych zamówień. Po usunięcie błędów w zamówieniach, system prześle je w pierwszej iteracji po rozwiązaniu problemu z zamówieniem.

Implementacja innej kolejności przesyłania zamówień

W przypadku konieczności otrzymania konkretnej kolejności zamówień po stronie systemu do fakturowania, prosimy o kontakt pod adresem pomoc@sellintegro.com.

Newsletter SellIntegro

Zapisz się na newsletter, aby nie przegapić najciekawszych artykułów z bloga i nowości ze świata e-commerce!

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana.
Niestety coś poszło nie tak.